
Interes Public
1. Solicitarea informațiilor
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
H.G. nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public.
Formular pentru solicitare informații de interes public.
Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate:
În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia.
Persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamaţia administrativă prevăzută în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă a refuzului explicit sau tacit al angajaţilor din cadrul autorităţii sau instituţiei publice.
Solicitantul care, după primirea răspunsului la reclamaţia administrativă, se consideră în continuare lezat în drepturile sale prevăzute de lege, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului, în termen de 30 de zile de la expirarea termenelor prevăzute în Legea nr.544/2001.
– Formular reclamatie – refuz la solicitare
– Formular reclamatie – lipsa comunicarii unui raspuns in termenul legal
Articolul 21
(1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorități ori instituții publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere și atrage răspunderea disciplinara a celui vinovat.(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamație la conducătorul autorității sau al instituției publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință de către persoana lezată.
(3) Dacă după cercetarea administrativa reclamația se dovedește întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamației și va conține atât informațiile de interes public solicitate inițial, cât și menționarea sancțiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
Articolul 22
(1) În cazul în care o persoana se considera vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secția de contencios administrativ a tribunalului în a carei raza teritorială domiciliază sau în a carei raza teritorială se afla sediul autorității ori al instituției publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.
(2) Instanța poate obliga autoritatea sau instituția publică să furnizeze informațiile de interes public solicitate și să plătească daune morale și/sau patrimoniale.
(3) Hotărârea tribunalului este supusă recursului.
(4) Decizia Curții de apel este definitiva și irevocabilă.
(5) Atât plângerea, cât și recursul se judecă în instanță, în procedură de urgență, și sunt scutite de taxă de timbru.(la 02-06-2012, Alin. (5) al art. 22 a fost modificat de art. 42 din LEGEA nr. 76 din 24 mai 2012 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 365 din 30 mai 2012. )
Responsabil Legea 544/2001 pentru accesul la informațiile de interes public:
Dr. Apetrei Cosmin
Email: neuroiasi@neuroiasi.ro
Telefon: 40 232 473020
Lista cu documentele de interes public a Spitalului Clinic de Urgență Prof.dr. N.Oblu Iași
Lista cu documentele produse și gestionate de Spitalul Clinic de urgență Prof.dr. N.Oblu Iași
Rapoarte anuale de aplicare a Legii 544/2001:
Raport de evaluare a implementării legii nr.544 din 2001 pentru anul 2024
Raport de evaluare a implementării legii nr. 544 din 2001 în anul 2023
Raport de Evaluare a Implementării Legii Nr. 544/2001 în Anul 2022
2. Buletin informativ
Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității sau instituției publice:
Ordin infiintare
Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor autorității sau instituției publice:
Regulament intern – document nr. 5494/12.03.2025
Regulament de organizare și functionare conf. Hot. 408/27.11.2024
Regulament de organizare și functionare conf. Hot. 367/27.09.2023
Regulament de organizare și functionare conf. Hot. 244/13.08.2020
Organigrama
Regulamentul Intern
Structura organizatorică
GDPR pacient – apartinatori
GDPR personal angajat
Codul de etica si conduita profesionala al Spitalului;
Declarațiile de avere și de interese ale persoanelor cu functie de coducere din cadrul Spitalului ;
Lista cu personalul medical din cadrul Spitalului
Lista cu tarifele aprobate pentru analize medicale de laborator
Bugetul de venituri şi cheltuieli aprobate în baza prevederilor legii anuale de aprobare a bugetului de stat;
Contul de execuţie bugetară;
Execuţia bugetară lunară, trimestrială sau anuală;
Strategii, programe de dezvoltare ale Spitalului ;
Programul anual al achiziţiilor publice;
Dosarul achiziţiilor publice;
Documentaţiile privind atribuirea contractelor de achiziţii publice cit şi contractele de concesiune lucrãri publice şi servicii;
Raportul anual al achiziţiilor publice;
Contracte încheiate pentru achiziţii de bunuri, servicii sau lucrări urmare a procedurilor de achiziţii publice;
Rapoartele anuale de activitate;
Documentele elaborate de comisiile de concurs şi respectiv de comisiile de soluţionare a contestaţiilor pentru concursurile organizate de Spital ;
Stat de functii
Proceduri de sistem, proceduri operationale, protocoale medicale, instructiuni de lucru
Fisele post
Numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității sau a instituției publice și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice:
Comitetul Director
Consiliul de Adminsitraţie
Coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice:
Adresa
Audiențe:
Program de audiențe
Programele și strategiile proprii:
Plan Strategic 2021 – 2023
Programe Naționale de Sănătate
3. Buget
Buget de venituri și chletuieli 2025 – 12.09.2025
Buget de venituri și cheltuieli 2025 – 24.06.2025
Buget de venituri și cheltuieli 2025
Listă investiții 2025
Execuție PNS la 31.12.2024
Execuție PNS la 30.06.2024
Listă investiții 2024
Contracte prestări servicii încheiate cu Direcția de Sănătate Publică Iași pe 2024
Contracte prestări servicii încheiate cu Casa de Asigurări de Sănătate Iași pe 2024
Buget de venituri și cheltuieli 2024
Executie PNS la 31.12.2023
Bugetul de venituri si cheltuieli 2023
Bugetul de venituri si cheltuieli 2022
Executie PNS 30.06.2023
Bugetul instituțiilor publice și activităților finanțate integral sau parțial din venituri proprii pentru anul și estimări pentru anii 2024 – 2026 – Venituri.
4. Bilanțuri contabile
5. Achiziții publice
Programul anual al achizițiilor publice 2024
Centralizator necesar pe anul 2025
Plan anual achiziții publice pe anul 2025
Centralizator achiziții publice 2024
Contracte de achiziții publice cu valoare de peste 5000 euro pe anul 2024
Documente privind achiziția contractelor pe 2024
Contracte de achiziție publică cu valoare de peste 5000 euro pe anul 2023
Centralizator achiziții publice pe anul 2023
Documente privind execuția contractului 2023
Programul anual al achizitiilor publice 2023
Centralizator Achizitii publice 2023
6. Transparența salariilor
7. Declarații de avere și interese
8. Modele de cereri / formulare tipizate
9. Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
10. Transparență decizională
Procedura PS 33
Lege 361/2022
Strategia Nationala Anticoruptie 2021-2025
LEGEA 52 din 2003
LEGEA 544/2001 actualizată în luna august 2016
Stat de funcții și organigrama conf. Hot 20/29.01.2025
Stat de funcții și organigrama conf Hot. 408/27.11.2024
Stat de funcții și organigrama Conf. Hot. 36/29.01.2024
Stat de funcții și organigrama Conf. Hot. 246/21.06.2023
11. Mass-Media
Mass-Media
PURTĂTOR DE CUVÂNT – RELAȚIA CU PRESA
Dr. Bogdan Costăchescu: +40 232 264271 int. 201
Email: neuroiasi@neuroiasi.ro

Neuroexcelenţa începe aici!
Servicii asigurate 24 de ore din 24, în orice zi a săptămânii
SPITALUL CLINIC DE URGENȚĂ “PROF. DR. N. OBLU” IAȘI ESTE SUBORDONAT