Info
Rezultatul final al concursului pentru ocuparea functiei de manager, persoana fizica
Rezultatul final al concursului pentru ocuparea functiei de manager, persoana fizica - documentul aici:
ANUNT - Rezultat proba sustinere si evaluare a proiectului de management pentru functia de manager, persoana fizica la Spitalul Clinic de Urgenta Prof. Dr. N. Oblu Iasi
ANUNT - Rezultatul probei pentru sustinerea si evaluarea proiectului de management pentru functia de manager, persoana fizica la Spitalul Clinic de Urgenta Prof. Dr. N. Oblu Iasi - aici:
Proiect de Management Dosar 26125
Proiectul de management Dosar 26125 poate fi vizualizat aici:
ERATA la anuntul de concurs publicat la data de 24.11.2021 pentru ocuparea functiei de manager
ERATA
la anuntul de concurs publicat la data de 24.11.2021 pentru ocuparea functiei
de manager persoana fizica la spitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. N. Oblu" Iasi
Consiliul de Administratie al Spitalului Clinic de Urgente "Prof. Dr. N Oblu" Iasi publica erata la anuntul de concurs din data de 24.11.2021 pentru ocuparea functiei de manager - persoana fizica la Spitalul Clinic de Urgente "Prof. Dr. N Oblu" Iasi, dupa cum urmeaza:
In loc de: "Intrebarile prevazute vor fi adresate prin e-mail, la adresa de e-mail This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. pana la data de 31.12.2021, ora 10:00am."
A se citi: "Intrebarile prevazute vor fi adresate prin e-mail, la adresa de e-mail This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. pana la data de 06.01.2022, ora 10:00am.
---
Anexat: documentul in format PDF.
Comunicare privind solutionarea dosarului cu nr. 26106
Comunicare privind solutionarea contestatiei depuse de candidat cu dosar nr. 26106, inregistrata cu numarul 26245/28.12.2021
Comisia de solutionare a contestatiilor pentru concursul de ocupare a postului de manager persoana fizica, la Spitalul Clinic de Urgente "Prof. Dr. N. Oblu" Iasi, constituita conform Deciziei CA nr.2 / 12.11.2021, in urma analizei contestatiei depuse privind rezultatul verificarii dosarelor de concurs decide:
- Se respinge contestatia depusa de candidat cu dosar nr.26106, inregistrata cu numarul 26245 / 28.12.2021.
Prezenta a fost predata spre comunicare azi, 29.12.2021.
Comisia de Solutionare a Contestatiilor
---
Anexat: documentul in format PDF
Lista garzi luna ianuarie 2022
Lista garzilor pentru luna ianuarie 2022 aici
Rezultatele etapei de verificare a dosarelor de concurs in vederea ocuparii functiei de manager
Rezultatele etapei de verificare a dosarelor de concurs in vederea ocuparii functiei de manager - documentul atasat aici:
Lista cu acte angajare a noilor rezidenti
Lista cu acte necesare la angajarea noilor rezidenți aici:
Lista garzi luna decembrie 2021
Lista garzilor pentru luna decembrie 2021 aici:
Program de obtinere informatii telefonice apartinatori pacienti COVID
Pentru imbunatatirea comunicarii dintre aparinatori si pacientii internati in sectoarele COVID (ATI COVID etaj 6 si NON-ATI covid etaj 4), precum si pentru obtinerea de informatii telefonice de la personalul medical despre starea pacientilor, se stabileste urmatorul program zilnic:
Sector ATI-COVID etaj 6:
- zilnic intre orele 10:00-11:00;
- telefon: 0737 503780 (medici garda ATI).
Sector NON-ATI COVID etaj 4:
- zilnic intre orele 15:00-16:00;
- telefon: 0232 1246271 - int. 211.
Sector tampon contacti etaj 3:
- zilnic intre orele 15:00-16:00;
- telefon: 0770 237765.
Pentru oferirea unor informatii corecte, orele sunt stabilite dupa efectuarea vizitelor la pacienti de catre medici si dupa finalizarea explorarilor programate.
Rugam apartinatorii sa solicite informatii doar membru din familie pe zi, astfel incat in intevalul stabilit sa poata primi informatii un numar cat mai mare de familii ale pacientilor internati in sectoarele COVID.